EU adatvédelmi beállítások: a süti (cookie) beállítások az oldalon az alábbiak szerint működnek: minden cookie engedélyezése, így a honlapunkat teljeskörűen tudja használni. Ha nem változtatja meg a sütik beállítását, semmilyen korlátozás nem lesz érvényes a fiókjának használatára, és minden honlapoldalunkat maradéktalanul el fogja tudni érni. Habár, ha szeretné, bármikor megváltoztathatja a beállításait a Sütik beállításának változtatása linken az Információk menüben.        

Áruátvétel

 

Az áruátvételnek számos módja lehet. Ezeket most tételesen összeírjuk. Természetesen egyedi igények emellett lehetnek, amelyeket igyekszünk rugalmasan megoldani. Tehát a teljesség igénye nélkül írjuk le a legáltalánosabb áruátvételi formákat és azok menetét:

Személyes áruátvétel:

A legegyszerűbb formája az áruátvételnek. Átvételkor bankkártyával, vagy készpénzzel is fizethet! Rendelje meg a terméket a honlapunkon, a kollégáink visszaigazolják, hogy az adott termék raktáron van-e, vagy esetleg a termékből beszállítás szükséges. Ez utóbbi esetben személyesen egyeztetnek Önnel, hogy a beérkezés időpontja Önnek megfelelő-e és ha igen, akkor beérkezés után külön is értesítik és ezután meglátogathatja Vevőszolgálatunkat az alábbi címen: 

Grasshopper.hu - Bayermann Hungária Kft.:
1148 Budapest, Adria sétány 6A (bejárat a Csernyus utca felől!)
Térkép a Google Maps-on autós és BKV-s útvonaltervezéshez: Kattintson ide!

Figyeljen arra, hogy a XIV. kerületi Adria sétányon a házak elrendezése miatt több utca is szerepel ugyanezen a néven, ezért feltétlenül nézze meg a Google Maps-en a pontos elhelyezkedést, illetve a Google Maps-en autós és BKV-s útvonaltervezést is tud végezni! Vevőszolgálatunk közvetlenül az utcára nyíló üveg kiratakatos/portálos ajtóval rendelkezik, közvetlenül az Adria sétány 6A és a Csernyus utca sarkán, A Csernyus utcára nyílik a bejáratunk!  Ha biciklivel érkezik, a bejáratunknál a biciklit le tudja lakatolni a kirakatunk rácsához, illetve bentről rá is tud látni (akár termékkipróbálás alatt is). 

Személyes áruátvételnél fizethet:

  • Forintban. Ez a legegyszerűbb módja a vásárlásnak, nem is részletezzük, úgy működik, mint máshol.
  • Euróban készpénzzel. Ezen esetben érdemes annyi eurót hoznia, amennyi a számla végösszege lesz. Bizonyos mennyiségű aprópénzt tartunk euróban, így kisebb összegeket vissza is tudunk adni, de ha nagy címlettel fizet, akkor javasoljuk ilyenkor, hogy a néhány perces sétára található OTP Bankfiókba fáradjon el és ott fizesse be számlánk ellenében az összeget (Ilyenkor nincs Önnek felár az OTP-befizetésnél).
  • Ha előre átutalást válaszott, akkor az előlegszámla mellett (ha még nem postáztuk) a végszámlát is megkapja az áruval. 

Személyes áruátvétel időpontjai: 

  • Bejelentés nélkül bejöhet és átveheti az áruját, ha a kollégánk már kiértesítette, hogy félretettük Önnek. Tekintettel az adminisztrációs munkafolyamatok időigényességére, megköszönjük, ha előre jelzi érkezését!  

Házhozszállítás:

Megbízható futárszolgálattal dolgozunk már hosszú évek óta. Futárszolgálati partnerünk a GLS Hungary és a 24H Logistic Kft. A házhozszállítás díja egységesen 400 Ft (fizetendő!) 100 kg-os csomagig. Ez egy jelképes ár, a szállítás többi részét cégünk átvállalja! A rendelés feladásakor a rendelési űrlapon Ön pontosan látni fogja a rendelés feladása előtt, hogy mennyi lesz a pontos szállítási díj a kiválasztott szállítási módhoz. Ezért már autóba sem érdemes ülnie. A csomagja szinte biztos, hogy gond nélkül meg fog érkezni a felvételt követő munkanapon. Kollégáink a felvétel napján a fuvarlevélszámot elküldik Önnek e-mailen és így Ön akár közvetlenül is egyeztethet a futárszolgálattal. A futárszolgálat kétszer kíséreli meg a csomag kiszállítását, ha kéri, a kiszállítás előtt fel is hívják Önt. Ügyfeleinktől eddig nem igazán érkezett panasz a hosszú évek alatt a futárszolgálatra. 

Előfordul, hogy EU-n belüli célországba kéri a szállítást. Ez is megoldható, ilyen esetben kollégáink egyedi szállítási ajánlatot adnak Önnek. Csak néhány példa: Románia és Szlovákia területére akár már 3000 Ft+ÁFA (bruttó 3.810 Ft) áron is tudunk szállítani bizonyos csomagokat a feladástól számított általában 2-3 munkanapon belül. Más EU-s országokba is 2-3 nap alatt el tudunk juttatni bármilyen terméket. Külföldi EU-s cégek érvényes EU-adószámmal ÁFA-mentesen vásárolhatnak cégünknél!

Az sem ritka eset, hogy egy adott terméket az EU-n kívülre kell szállítanunk. Ilyen esetben kalkulálnia kell a vámolás idejével, valamint költségeivel is. Az export vámkezelésben tudunk segíteni, azonban ennek költségét Önnek kell fizetnie. A külföldi import vámkezelést az Ön országa szerinti hivatalos szervekkel Önnek, vagy a megbízott futárszolgálatnak kell intéznie. 

 

Elektronikus áruszállítás:

Bizonyos szoftver termékek esetén elektronikus áruszállítás történik. Ezt úgy kell elképzelni, hogy az e-mail címére küldjük el a gyártói regisztrációról, aktivációról szóló visszaigazolást. Ilyenek például a szoftver előfizetések (például Adobe Creative Cloud), vagy a Total Commander, vagy a CorelDRAW licence változata. A számlát ilyen esetben elektronikusan is elküldjük másolatban, de a nyomtatott számlapéldányt postán is feladjuk. 

 

További kérdések esetén nyugodtan hívják a Vevőszolgálatunkat a 70/429-3200-as vagy a 70/429-3201-es telefonszámon, vagy írjon e-mailt a vevoszolgalat@grasshopper.hu e-mail címre.

 

Az szállítással, számlázással kapcsolatban további információkat az Üzletszabályzatunkban találhat
(Információk menüből érhető el)