EU adatvédelmi beállítások: a süti (cookie) beállítások az oldalon az alábbiak szerint működnek: minden cookie engedélyezése, így a honlapunkat teljeskörűen tudja használni. Ha nem változtatja meg a sütik beállítását, semmilyen korlátozás nem lesz érvényes a fiókjának használatára, és minden honlapoldalunkat maradéktalanul el fogja tudni érni. Habár, ha szeretné, bármikor megváltoztathatja a beállításait a Sütik beállításának változtatása linken az Információk menüben.        

Miért minket válasszon?

 


Ügyfeleink már tudják a választ, azonban az új ügyfeleink számára szeretnénk bemutatkozni. A Grasshopper.hu, mint márka számára fontos az ügyfelei elégedettsége. Ezért néhány pontban szeretnénk összefoglalni, miben tudunk egy átlagos kereskedőcégnél többet nyújtani:

  • Hiszünk abban, hogy egy elégedett ügyfél más ügyfeleknek is ajánlani fog minket. Ezért munkatársaink mindent megtesznek, hogy a kiszolgálás során Ön maximálisan elégedett lehessen, és a vásárlás végeztével másoknak is ajánljon minket.
     
  • Nem ma kezdtük az ipart. Munkatársaink mind évtizedes (10-30 év) tapasztalattal rendelkeznek a szakterületükön. Ezért az általunk értékesített termékeket nemcsak eladjuk, de ismerjük is őket. Emiatt akár technikai jellegű kérdéseire is megpróbálunk válaszolni - sok esetben igen sikeresen, az ügyfeleink megelégedésére.
     
  • Nem egy webáruház vagyunk a sok közül. Nem óriási árlistákból dolgozunk, ahol automatizált még az árképzés is, és az értékesített termékek többségét az eladók nem is ismerik. Mi csak olyan termékeket értékesítünk, amiket ismerünk is, nálunk az ügyfél nem futószalagon kiszolgált "probléma"!
     
  • Vevőközpontú a gondolkodásunk. Nálunk az ügyfél az első, minden ügyfelünket úgy kezeljük, hogy szeretnénk, ha visszatérne hozzánk legközelebb is. Ezért, ha problémája van, az a mi problémánk is, igyekszünk ezért megoldani mielőbb. Sokan mondták már ránk: több ilyen cégre lenne szükség itthon. Mi örülünk ennek, de mindig dolgozunk, hogy még jobb szolgáltatást nyújthassunk Önöknek.
     
  • Minket nem nehéz elérni. Telefonjaink, ha nem tudja a kollégánk felvenni, általában átirányítódnak más kollégáinkhoz. Az esetek nagy részében könnyű elérni minket ezért telefonon. Természetesen előfordul, hogy minden munkatársunk le van terhelve, de az ügyfeleinket vissza is szoktuk hívni, ha a hívószámkijelzésük engedélyezett. Mi ebből nem csinálunk problémát. De ha minden kötél szakad, a vevoszolgalat@grasshopper.hu címre bármikor elküldheti kérdését, biztos lehet benne, hogy gyorsan válaszolunk rá. Ügyfeleink sokszor meglepődnek, hogy a telefont akár hétvégén és az esti órákban is fel szoktuk venni, és ugyanolyan készségesek vagyunk, mintha munkaidő lenne. Természetesen munkaidőn túl az információkhoz való hozzáférésünk bizonyos esetekben korlátozott lehet (pl. hétvégén, amikor nem dolgozunk, csak emlékezetből tudunk raktárkészletet mondani).
     
  • Megbízható futárszolgálattal szállítunk. Nem a legolcsóbb... De a kérdés: milyen lenne, ha sérülten, vagy törötten kapná a csomagját? A csomagok nagy száma ellenére is az évek alatt néhány darab volt a szállítási sérült termékek száma, ezeket is gyorsan megoldottuk. És gondoljon bele: az átlagos szállítási díjunk 1100 Ft+ÁFA (1397 Ft bruttó). Ez kb. 3 liter üzemanyag. Tíz kilométerről távolabbról már nem is éri meg beülni az autóba a személyes áruátvételhez, mert olcsóbban és biztonságban házhoz jön az áru, és készpénzben a futárnak is fizethet. Természetesen a személyes áruátvételnek is örülünk :)
     
  • Problémamegoldásban gondolkodunk. A profitmaximalizálás helyett a visszatérő ügyfél nekünk sokkal fontosabb. Emiatt mi valóban azt a terméket ajánljuk, ami a munkájához a legideálisabb lehet, és nem azt, amelyik a legdrágább és amelyiken a legtöbb az árrésünk. Ha többször jön vásárolni, az több bevételt jelent nekünk is, mintha csak egyszer találkoztunk volna és többé nem is látnánk egymást. 
     
  • Rugalmasak vagyunk. Ha a vásárlás során speciális kéréssel fordul hozzánk (például a nyaralása után a meghatározott napon szállítsuk ki a terméket a címére), igyekszünk megoldani. Sokszor keresnek meg minket különféle eszközök beszerzési kérésével, amelyek a honlapunkon nem szerepelnek. Az ilyen termékek beszerzésénél is igyekszünk segíteni - hiszen kereskedők vagyunk. Ha valamit nem talál a honlapunkon, nyugodtan kérdezzen tőlünk!
     
  • Garanciális és garancián túli szervizügyintézést közvetlenül intézünk a gyártóinkkal. Így Önnek nem kell több helyre rohangálnia egy esetlegesen meghibásodott készülékkel. Számos termékünkhöz, amihez elérhető, kellékanyagot is értékesítünk.
     
  • Szoktunk hibázni. Mint mindenki, aki dolgozik. Mi viszont ezt sokakkal ellentétben be is ismerjük és fel is vállaljuk. Ilyen esetekben a maximális gondossággal igyekszünk a problémát elhárítani. A legtöbb esetben az ilyen hibák megoldására külön kapcsolattartót nevezünk ki, aki az ügyfél problémamegoldására fokozottan figyel. Emellett a hibáinkat kiértékeljük és igyekszünk tanulni belőle, és megtesszük azokat a szükséges intézkedéseket, hogy hasonló hibák a későbbiekben már ne forduljanak elő.

 

Reméljük, hogy a fentiek meggyőzték Önt, hogy érdemes tőlünk vásárolni. Ha bármilyen kérdése lenne, nyugodtan hívjon minket a 70/429-3200-as vagy a 70/429-3201-es telefonszámon és igyekszünk válaszolni minden kérdésére. De leírhatja kérdéseit, javaslatait e-mailen is. Ide tudja elküldeni: vevoszolgalat@grasshopper.hu.