EU adatvédelmi beállítások: a süti (cookie) beállítások az oldalon az alábbiak szerint működnek: minden cookie engedélyezése, így a honlapunkat teljeskörűen tudja használni. Ha nem változtatja meg a sütik beállítását, semmilyen korlátozás nem lesz érvényes a fiókjának használatára, és minden honlapoldalunkat maradéktalanul el fogja tudni érni. Habár, ha szeretné, bármikor megváltoztathatja a beállításait a Sütik beállításának változtatása linken az Információk menüben.        

Grasshopper Extra Szolgáltatások Wacom Intuos és Intuos PRO rajztáblákhoz

 

Cégünk a Wacom digitális rajztáblákhoz számos extra szolgáltatást nyújt vásárlóinak. A jó ár mellett kiváló szolgáltatásokkal igyekszünk ügyfeleink elégedettségét növelni. Hosszú évtizedek tapasztalatával nemcsak értékesítjük a Wacom termékeit, de értünk is hozzá. 

 
Extra szolgáltatásaink (lejjebb részletezve): 
  • Díjmentes terméktámogatás minden Wacom digitális rajztáblához (Intuos, Intuos PRO, Cintiq, MobileStudio)
  • Díjmentes betanítás minden Wacom digitális rajztáblához (Intuos, Intuos PRO, Cintiq, MobileStudio)
  • Cseretábla szolgáltatás Intuos és Intuos PRO rajztáblákhoz 
  • Grasshopper Garanciafutár minden Wacom digitális rajztáblához (Intuos, Intuos PRO, Cintiq, MobileStudio)

 

Díjmentes terméktámogatás Wacom rajztáblákhoz

A Grasshopper.hu az általa értékesített Wacom termékekre díjmentes terméktámogatást biztosít a wacomsupport @ grasshopper.hu e-mail címen leadott kérdésekre. Az ügyfeleinket igény esetén a megadott magyar telefonszámukon VISSZAHÍVJUK, így elég csak a terméktámogatási igényét jeleznie a kérdéssel és a tábla típusával, valamint az elérhetőségi adataival és amennyiben Önnek praktikusabb telefonon keresztül az ügyintézés, kollégánk visszahívja. A visszahívás díját cégünk állja, nem hárítjuk át, függetlenül a beszélt időtől! A díjmentes terméktámogatás KORLÁTLAN – nem kötjük időhöz, számunkra az ügyfél a fontos, így ha több, vagy visszatérő kérdései vannak, azt a későbbiekben is nyugodtan felteheti nekünk és igyekszünk minden kérdésére választ adni – vagy a gyártótól a választ bekérjük. A szolgáltatást munkanapokon, munkaidőben nyújtjuk. 
 
 
 

 

Díjmentes termékhasználati oktatás Wacom rajztáblákhoz

Nem használt még rajztáblát és cégünket tiszteli meg vásárlásával? Szeretné megtanulni a használatát? Ha erre igényt tart, díjmentesen lehetőséget biztosítunk erre a Vevőszolgálaton előzetesen egyeztetett időpontban konzultáció keretében. A termék használatát általában már 1 óra alatt is el lehet sajátítani, díjmentes terméktámogatásunkkal kombinálva azonban minden kérdésére választ tud kapni! Ha díjmentes oktatást szeretne, kérjük jelezze a wacomsupport @ grasshopper.hu e-mail címünkön. 
 
 
 

 

Cseretábla Szolgáltatás Wacom Intuos és Wacom Intuos PRO táblákhoz. 

2017. november 2-től valamennyi, cégünktől vásárolt Wacom termékünkhöz jótállási időn belüli javítás esetén díjmentes cseretáblát biztosítunk extra szolgáltatásként.
 
A díjmentes cseretáblát személyes ügyintézés és a Grasshopper Garanciafutár Szolgáltatás esetén is tudjuk biztosítani.
 
Garanciafutár igénybe vételekor, ha személyesen nem tudja a cseretáblát cégünknél átvenni (a személyes átvétel díjmentes), akkor a cseretábla szállítási költségét Önnek kell fizetnie, mely irányonként 990 Ft+ÁFA (1257 Ft), tehát az oda-vissza szállítás teljes költség: 990 Ft x 2 szállítás x 27% ÁFA = 2515 Ft. 
 
Cseretábla ügyintézésének menete: 
A jótállási igény bejelentésével egyidőben tájékoztasson minket, hogy igényeli a cseretáblát. Bejelentését intézheti személyesen, vagy a wacomsupport @ grasshopper.hu e-mail címen.  Amennyiben személyes ügyintézés esetén nem áll azonnal rendelkezésre cseretábla, úgy a cseretáblát saját költségünkön juttatjuk el Önnek és a jótállási ügyintézés lezárultával a terméket Önnek kell visszaadnia személyesen. Amennyiben Garanciafutár Szolgáltatás keretében igényelné a cseretáblát, úgy elég az igénylését a Garanciafutár igénylésével egyidőben megadnia a garanciafutar @ grasshopper.hu e-mail címünkön. A cseretábla egy extra szolgáltatás, így amennyiben szállítanunk kell a táblát, úgy ennek költsége Önt terheli (990 Ft+ÁFA/szállítási irány =  990 Ft x 27% ÁFA = 1257 Ft szállítási irányonként).
 
Milyen Cseretáblát kapok a jótállási igény ügyintézésének idejére? 
Alapesetben minden ügyfelünknek egy Wacom Intuos MEDIUM rajztáblát adunk cseretáblaként. A cseretábla nem az Ön tulajdonát képezi. Az ügyintézés végeztével Önnek a táblát vissza kell szolgáltatnia cégünknek. Intuos PRO és Cintiq vásárlóink lehetőségeinkhez képest (korlátozott mennyiségű díjmentes Intuos PRO SMALL és Medium áll erre rendelkezésre) előzetes egyeztetés alapján akár Intuos PRO Small vagy Medium rajztáblát is kaphatnak a javítás idejére az Intuos Medium tábla helyett!
 
 
 

Grasshopper Garanciafutár Szolgáltatás

Szolgáltatásunk rövid összefoglalója: 
2017. november 2-től cégünktől vásárolt valamennyi Wacom termékünkhöz Garanciafutár szolgáltatást biztosítunk az Önök kényelme érdekében Magyarország teljes területén. A Garanciafutár szolgáltatás keretében a jótállási időn belül hibásnak vélt Wacom digitális rajztábláját az Ön magyarországi címéről elszállítjuk és gyártói javítás, bevizsgálás után a javított készülékét visszaszállítjuk ugyanarra a címre. A terméke szállítási díját cégünk fizeti, így a szállítással kapcsolatban Önnek nincs költsége, viszont a termék szállításra való előkészítését (csomagolását) – mivel Önnél van a hibás termék – Önnek kell intéznie a saját költségén. 
 
Igénylés menete: 
 
A szolgáltatás automatikusan jár Wacom termékvásárlóinknak, akik 2017. november 2. után vásárolták meg a terméküket. Az igénylését a garanciafutar @ grasshopper.hu címre kell eljuttatnia, melyben megadja az alábbi adatokat: 
  1. Az Ön neve, csomagfelvételi címe, értesítési e-mail címe, telefonszáma. 
     
  2. Hibásnak vélt termék megnevezése, sorozatszáma (számlánkon található)
     
  3. Vásárlást igazoló számlánk sorszáma (ha nincs meg, jelezze, mikor és milyen néven vásárolta, mert vissza tudjuk keresni!
     
  4. Pontos hibaleírás. Hibaleírásnál törekedjen a hiba gyártó általi duplikálásnak segítésére is, tehát nem elég annyi, hogy „rossz”, „nem működik”, stb, hanem kérjük, hogy a tapasztalt jelenséget írja le. Például: „A készülék akkumulátorát nem tudom a kábelével tölteni, csak vezetékesen tudom használni a berendezést”. Vagy: „A tábla nem érzékeli a toll nyomását, de követi a toll mozgását”.
     
  5. Az összekészített csomag milyen tartozékokat fog tartalmazni (tehát tábla+toll+USB kábel, stb).
     
Termék szállítása: 
  1. A Garanciafutár igénylése után cégünk felveszi Önnel a kapcsolatot szóban, vagy írásban. Ha a hiba szoftveresen orvosolható, úgy kollégánk kísérletet tesz Önnel a hiba elhárítására telefonon keresztül (pl. illesztőprogram újratelepítése). Ha ez nem jár sikerrel, akkor a termékért futárt küldünk az Igénylésen szereplő címre. 
     
  2. A terméket Önnek kell becsomagolnia úgy, hogy az szállítás közben ne sérüljön. Ennek a csomagolásnak a költsége Önt terheli. A kiérkező futár az Ön által elkészített csomagot fogja átvenni és elhozni cégünkhöz. Hibásan csomagolt termék esetén, ha a futárszolgálatnál a csomag megsérül, a futárszolgálattól a terméket „Kárfelvételi jegyzőkönyvvel” vesszük át és amennyiben futárszolgálat elégtelen csomagolást állapított meg, úgy a szállítási kárért Ön tartozik felelősséggel. Javasolt – bár nem kötelező – a jótállási idő alatt megtartani a készülék eredeti csomagolását, mert ebben a csomagolásban kisebb a rizikója a berendezés sérülésének, így ezt javasoljuk szállításra használni. 
     
  3. A csomagba mindenképpen tegye bele a visszaigazoló e-mailünket az egyszerű azonosítás érdekében. Ellenőrizze, hogy a bejelentésben szereplő összes tartozékot beletette-e a csomagba!
     
  4. A futárszolgálat a terméket munkaidőben (általában 8-18 óráig munkanapokon) veszi fel a megadott címen. A felvétel napjáról előzetes tájékoztatást kaphat majd a küldött tájékoztató alapján. 
     
  5. Az átvett készüléket cégünk megvizsgálja, hogy valóban jelentkezik-e a bejelentett hiba és az összes bejelentett tartozékot tartalmazza-e a csomag. Ezután tájékoztatjuk az ügyfelet, hogy a termék rendben megérkezett, a hibát sikerült rekonstruálnunk, a készüléket továbbküldjük a gyártó felé javításra. 
     
  6. A gyártótól garanciálisan visszaérkezett terméket (javított, vagy cseretermék) cégünk díjmentesen kiszállítja az Ön magyarországi címére (ahonnan az áru felvettük). A javított termék Önhöz történő szállításának felelősségét (megfelelő csomagolás) cégünk vállalja. Amennyiben a visszaszállítás során sérül meg a termék a futárszolgálatnál, úgy ennek költsége cégünket terheli. 
     
Mi történik, ha a hiba nem garanciális jellegű?
  • Ilyen esetben a gyártói állásfoglalás alapján javítási árajánlatot adunk, amelynek elfogadása után a gyártó a készüléket megjavítja. Amennyiben nem kéri a javítást, dönthet úgy, hogy a készülék a gyártónál marad megsemmisítésre (ilyenkor Önnek nincs további költsége), vagy a készüléket kéri visszaszállítani. 
     
  • Nem garanciális jellegű meghibásodásoknál a Grasshopper Garanciafutár szállítási díja irányonként 990 Ft+ÁFA (1257 Ft). Tehát a beszállítás és a visszaszállítás díja egyaránt felszámításra kerül. 

     

Csak Garanciafutár útján érvényesíthető a jótállási igény? 

  • Nem. A Grasshopper Garanciafutár egy plusz szolgáltatás, a fogyasztó jótállásból eredő jogait semmilyen szinten nem korlátozza. Továbbra is lehetősége van arra, hogy jótállási igényét cégünknél személyesen intézze, vagy fordulhat közvetlenül a gyártóhoz is jótállási igény érvényesítése ügyében. 
 
Minden kérdés esetén keresse Vevőszolgálatunkat az info @ grasshopper.hu címen! Az e-mail címekekben figyeljen a szóközökre, melyek értelemszerűen nincsenek, ezeket az automata kéretlen levélcím gyűjtő programok miatt voltunk kénytelenek így megjeleníteni!